vrijdag 27 mei 2016

10e Editie van de Joico School Contest, Finale 2016, wat een feest!

Toen Joico Belgium mij vroeg of ik het nieuwe gezicht wou zijn van de Joico School Contest, heb ik geen minuut getwijfeld. Ik kreeg de kans om deze tiende editie in een nieuw kleedje te steken en heb dat met veel passie en enthousiasme gedaan. Een waterval van dankbaarheid en fijne momenten dendert door mijn hoofd wanneer ik denk aan al die fijne dagen die ik samen met alle deelnemers heb mogen meemaken dit jaar.
Van januari tot mei was het een high energy rollercoaster. Een feest van creativiteit, talent en fun. Het was een eer dit te mogen doen. Dank je wel aan iedereen en vooral aan Joico en alle sponsors om dit mogelijk te maken.

Vanaf dag een werd het onmiddellijk duidelijk dat de lat hoog zou liggen en blijven liggen. De
resultaten waren geweldig, de foto's prachtig. Onze fotograaf van dienst, Philippe Matthys was een grote meerwaarde om mee samen te werken. Net zoals Katelijne, Christel, Kathy, enz..

Ik geniet nog elke dag na van alle fijne momenten met de leerlingen want zonder studenten geen wedstrijd natuurlijk. Samen wakker worden, dansen, springen, hoge energie opwekken met "Hands Up In The Air" en "The Hairy Devils", om dan vol enthousiasme en barstend van de goesting aan het werk te gaan.

Teamwerk en samenwerking ten top. Iedereen heeft het beste van zichzelf gegeven en daarom zijn het voor mij allemaal winnaars.

De vakjury heeft het moeilijk gehad om te beslissen wie er uiteindelijk in de prijzen zou vallen en dat is een goeie zaak. België heeft er weer een grote groep nieuwe, getalenteerde kappers bij. Blijf in jezelf geloven, blijf hard werken, blijf groeien en blijf een open geest bewaren. Dit is pas het begin.

De finale in het Kursaal Oostende was de perfecte kroon op het harde werk. Een spetterende show die er alleen maar kon zijn dankzij de samenwerking tussen alle mensen die er een deeltje van waren. Joico en zijn sponsors, de mensen van het Kursaal, de technische ploegen, de bekende gezichten en presentators en de vele helpende handen achter de schermen.

Een grote extra "dank u" voor het gigantische team van mensen die meewerkten aan "Intensity", de show van "De Wakko Kapper".
Het was een gigantische onderneming met dertien kappers, zes dansers en hun coaches en trainers, tien modellen, vier dragqueens, een MUartieste die een team van helpende handen leidde en drie stylisten waarvan één met een handtassen collectie "Cirque Magnifique". Visuals, choreografie, muziek en styling werden bijeengebracht tot en totaalspektakel. Een massa volk, weken voorbereidingen, vergaderingen, trainingen en repetities, maar iedereen werkte hard en werkte vooral samen. Het resultaat mocht gezien worden.

Ik wil mijn lofzang op deze tiende editie graag afsluiten met nog een keer een extra grote "dank je wel" aan iedereen en in het bijzonder aan mijn lieve man Luc die altijd het hoofd koel houdt.
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben...
Blijf met elkaar verbonden via onze Facebook pagina, zo kunnen we nog lang nagenieten.

Liefs,
Peter

www.joicoeurope.com
www.facebook.com/joicobelgium
www.facebook.com/joicoschoolcontest
www.philippematthys.be
www.johandekens.com
www.wakko.be
www.houvanhaar.be
www.peterplatel.be

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen